Thursday 14 April 2011

awal permulaan...berblogging....^__^

salam,

akhirnya....dapat juga aku berblogging..saje cube2 untuk berblogging...n akhirnya tadaaaaa!!!nah..ni dia hasilnya...ni merupakan 1st time aku menulis entry..xtau nak tls ape..selama ni selalu jugak follow blog org lain.alhamdulillah..akhirnya dapat jugak aku menghasilkan blog untuk tulisan peribadi aku sendiri..

urmm..nak cakap pasal ape ye...cte pasal diri sendiri??apa agaknya yg korg2 nk tau ye...actually aku ni simple je orgnya...aku x kisah pe org nk ckp psl aku..asl saje aku tau ape yg terbaik utk diri aku..kdg2 org ni hanya tau ckp psl kita tp sebenarnya "mereka2" 2 xpenah tau ape yg kita alami..ms kita susah..apa dieorg dtg menolong??xde kn...so abaikan ape yg org ckap psl kita...selagi apa yg kita lakukan 2 betul dan sah disisi agama dan tidak melanggar undang2..pe yg kita nk takut kn??




rsnya..utk kali pertama aku start tls blog ni..xpayah la kita nk skema2 sgt k guys...nk story psl diri sendiri..:)


sy da nk abes blaja..now,sy da start pk utk kompol duit...da start untuk mencari duit..de gak try2 untuk membuat bisnes online...tp x pandai sgt..arap sgt akan ada insan yg sudi menbantu sy untuk merancakkan lagi sy punya bisnes ni...nk cr duit...!!!!duit...duit!!!

da bayk yg aku bebelkn....aku chow dulu ye...

salam.....syg semua...

No comments:

Post a Comment